Новини:
Підсумки конкурсу «Вчитель майбутнього»
Підсумки конкурсу «Вчитель майбутнього»
27 жовтня на засіданні Ради молодих учених Бердянського державного педагогічного університету відбулося вручення нагород учнівського конкурсу міні-творів на тему «Вчитель майбутнього», який проводився на честь святкування Дня працівника освіти і 85-річчя БДПУ в кілька етапів. Спочатку журі конкурсу відібрало найцікавіші твори до оприлюднення в «Газеті на сходах», читачі якої мали змогу висловити свої думки, проставляючи відмітки на оригіналах (електронні копії зберігаються окремо), що дозволило врахувати їх при остаточному визначенні результатів.

Подяки за активну участь отримали учні ЗОШ №1, ЗОШ № 3, ЗОШ № 4, ЗОШ № 5, ЗОШ № 7, ЗОШ № 9, ЗОШ № 11, ЗОШ № 13, БСШ № 16, ЗОШ № 20, гімназій №2 і № 3 «Сузір’я».

Спеціальні грамоти у чотирьох номінаціях «Мрії та побажання», «Креативні перлинки», «Малюнок у подарунок», «Симпатії студентської аудиторії» були вручені п’ятнадцятьом учням.

Дипломами призерів конкурсу нагороджені:
- Крот Данило, учень 9 класу багатопрофільної гімназії №2,
- Шевченко Ілля, учень 11 класу ЗОШ №4.

Головний висновок за результатами аналізу конкурсних робіт є дуже цікавим як з точки зору сучасної педагогічної науки, так і практики підготовки майбутніх учителів. Із узагальнення мрій і побажань конкурсантів стосовно школи і вчителів майбутнього можна виділити такі перспективні пріоритети:
навчання має бути не для знань, а для життя;
уроки мають бути різноманітними за формою, з виходом за межі школи (а може і планети);
велика увага має приділятися організації дослідницької діяльності, учнівської творчості, експериментуванню з використанням високотехнологічного обладнання;
предмети мають інтегруватися, а вчитель повинен бути універсалом.

Важко уявити, що учасники конкурсу (учні 5-11 класів) перед написанням творів спеціально слухали виступи міністра освіти і науки України або знайомилися з концепцією Нової української школи, але їх мессиджі за суттю співпадають з тлумаченням окремих напрямів національної освітньої реформи. Суттєво відрізнялися думки конкурсантів стосовно того, яким, фізично, має бути вчитель майбутнього: робот – не робот, голографічне явище – жива людина, проте стосовно фахових й особистісних якостей педагога думки конкурсантів фактично збігалися. Теплі, щирі побажання, яскраві мрії і м’яка дитяча критика заслуговують на те, щоб про них знали ті, хто готується стати Учителем.

Фотозвіт

На попередню сторінку | Роздрукувати сторінку
© 2012-2017 Відділ освіти виконкому Бердянської міськради
71118, Запорізька обл., м. Бердянськ, вул.Університетська,33
Телефон: (06153) 4-70-10 Електронна пошта:oono@rada-berdyansk.gov.ua